Doorgaan naar hoofdcontent

De hypotheek: Een soort van terug bij af

De afgelopen jaren hebben we best wel wat extra afgelost op onze hypotheek. Dat deden we vooral om te voorkomen dat we ooit nog "onder water" zouden komen te staan mochten we ons huis willen verkopen, maar ook om de maandlasten te verlagen en eerder van onze hypotheek af te kunnen zijn.
Intussen is onze hypotheek een kleine €36.000 lager dan toen we het huis kochten in 2013 en is het gespaarde bedrag in onze spaarpolis gestegen met ruim €12.000. In totaal hebben we dus zo'n €48.000 van onze schuld afgehaald. De maandlasten zijn daarmee ook flink gedaald, in totaal met zo'n €155 per maand. De exacte cijfers kun je nalezen op de hypotheekpagina.

De afgelopen periode hebben we goed nagedacht over wat onze woonwensen zijn, of we nog willen verhuizen en wat we met de hypotheek willen. Daar kunnen we eigenlijk best kort over zijn: We willen best nog een keer verhuizen, maar niet in de huidige markt. We willen namelijk in de Randstad blijven en ondanks dat we nu een fikse overwaarde hebben, zijn de huizen die aan onze wensen zouden voldoen ook dusdanig in prijs gestegen dat we dat er niet voor over hebben.
Daarom hebben we besloten om onze hypotheek nog wat structureler te gaan aflossen.

We hebben daarom ons aflossingsvrije hypotheekdeel laten omzetten in een annuïteiten hypotheek. Onze lasten stijgen daarmee met €156 per maand en daarom komen we dus weer op dezelfde maandlasten uit als waar we ooit mee begonnen zijn bij dit huis. Nu is het wel een kleiner deel van het inkomen, aangezien ik, ondanks een dag minder werken, nu meer inkomen heb dan 5 jaar geleden.


Reacties

  1. Hele begrijpelijke keus! Hadden wij ook als optie staan, maar wij zijn toch maar verhuisd: van het midden van het land naar het noorden van het land. Met een flinke overwaarde van het huis dat we konden meenemen, waardoor we nu in ons droomhuis kunnen wonen. Voor de zelfde lasten als in ons vorig huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo en welkom bij Spotlight Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

      Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u voor verschillende doeleinden een lening nodig? als uw antwoord ja is, raad ik u aan om contact op te nemen met mijn kantoor via | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan, want we bieden uitstekende leendiensten over de hele wereld.

      Wij bieden allerlei soorten leendiensten (Persoonlijke lening, Zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan en daarnaast kunt u tot 15 miljoen euro lenen en verstrekken we leningen tegen een lage rente van 3% per jaar. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

      We weten dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest.Voor individuen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​eigen vermogen te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente. rente, onvoldoende onderpand, verhouding tussen schuld en inkomen, lage kredietscore of andere redenen

      Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u maar wilt

      Wij bieden 24 uur leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | of via website: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

      Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

      Uw financiële vrijheid ligt in uw handen !!

      Verwijderen
    2. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij mij een lening ter waarde van $ 43000 heeft gegeven. ik ben opgelicht in verschillende pogingen om een ​​lening te krijgen door verschillende nepleningfirma's totdat ik dalton bedoelde. als u vandaag een dringende echte lening nodig heeft, vermijd dan opgelicht te worden, neem contact op met diamanten lening via e-mail: diamondloans24@yahoo.com whatsaapp: +16613814014

      Verwijderen
  2. Waarom deze keuze? Door structureel af te lossen kan je het toch ook gewoon een aflossingsvrije hypotheek laten? De flexibiliteit van een aflossingsvrije hyp vind ik juist heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral om de discipline weer aan te (moeten) halen. We kunnen ons nu verder geheel focussen met extra aflossingen op ons duurste hypotheekdeel en dit hypotheekdeel lost nu "vanzelf" af en zal als eerste afgelost zijn..

      Verwijderen
    2. Ik dacht bij het lezen je jouw blog precies hetzelfde als anoniem.

      Als de maandlasten nu (bijna) weer gelijk zijn als in het begin, hoe ga je je dam focussen op het aflossen van het duurste leningdeel?

      - Barry (aka BespaarBalans)

      Verwijderen
    3. Dank voor je reactie, discipline is inderdaad een argument.

      Daar staat tegenover wat Barry aangeeft: je maandlasten zijn nu hoger (wat je ook zelf had kunnen aflossen) en bij annuïteiten betaal je in het begin verhoudingsgewijs ook nog meer rente.

      Maar in ieder geval goed dat er focus is op de hypotheek :)

      Groet,
      Peter

      Verwijderen
    4. Ik begrijp het ook niet. Terwijl je de huidige annuitaire hypotheek van 4.15% sneller had kunnen aflossen, ga je jezelf dwingen om om de aflossingsvrije hypotheek van 2.7% af te lossen.
      als je jezelf een stok achter de deur had willen geven, dan had ik die annuitaire hypotheek van 4.15% ingekort, dan krijg je ook hogere maandlasten

      Verwijderen
    5. De huidige annuïteitenhypotheek is op dit moment nog 3,56%. Aflossen zal nog steeds lukken, lukte ervoor ook.
      We weten nu in ieder geval zeker dat we aan het einde van de looptijd alles hebben afgelost.

      Verwijderen
  3. Ik woon in Amsterdam in een bijna afbetaalde flat. Ik kan binnen Amsterdam niet verhuizen, alhoewel de verkoop prijzen van flats in mijn gebouw met 40% gestegen zijn. De nieuwbouw flats met parkeerplek waarin ik interesse heb kan ik niet betalen, ook niet met 200K overwaarde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gevoelsmatig misschien terug bij af, maar wel een hele verstandige keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad domme keuze en zonde van het geld. Ga maar eens uitrekenen hoeveel extra rente je nu betaald over de looptijd. Tegenwoordig kan je bij de meeste banken ook maandelijks kleine bedragen aflossen op je lening.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. U bent op zoek naar een groot bedrag om uw bedrijf nieuw leven in te blazen of bent op zoek naar een lening om uw huis te kopen.
    Wij kunnen u deze lening verstrekken.

    E-mail: info@creditfinance-bank.com
    Whatsapp-nummer: +33784505888
    Website: https://www.creditfinance-bank.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was gewond en verdrietig toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond in mijn huwelijk, tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak aanhangig maakte bij een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij me wilde blijven en dat hij niet meer van me hield. Dus ging hij het huis uit en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen ernstige pijnen leden. Ik heb al mijn kansen geprobeerd om hem terug te krijgen na veel bedelen, maar alles was nutteloos en hij bevestigde dat hij zijn beslissing had genomen en hij me nooit meer wilde zien. Dus op een avond, toen ik terugkwam van mijn werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die me naar mijn man vroeg. Dus ik legde alles aan hem uit, dus hij vertelde me dat de enige manier waarop ik mijn man terug kan krijgen, is door een spellingcast te bezoeken die DrIgbinovia heet, omdat het ook echt voor hem werkte. Dus ik geloofde nooit in spelling, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me het e-mailadres doctorigbinovia93@gmail.com van de spellingcast die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een e-mail naar het adres dat hij me gaf, en de spellingvereisten verzekerde me dat ik mijn man de twee dagen terug zou krijgen. Wat een fantastische verklaring !! Ik had nooit gedacht, dus hij praatte met me en vertelde me alles wat ik moest doen. Toen de volgende ochtend, zo verrassend, belde mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet had gebeld me om aan te kondigen dat hij terug zou komen. Wat geweldig !! Dus het was zo dat hij dezelfde dag terugkwam, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen veroorzaakte. Sinds die dag was onze relatie nu sterker dan voorheen, met de hulp van DrIgbinovia. Dus ik zal je raadplegen als je problemen hebt om contact met hem op te nemen. Ik geef je 100% garantie dat hij je zal helpen, je kunt ook bel hem of voeg hem toe op Whats-app: +2348144480786 GROOT DANK AAN Drigbinovia ..!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo!

    Heeft u een dringende lening nodig? Heeft u persoonlijke of zakelijke leningen nodig? Wij zijn een gerenommeerde financiële instelling die u kan helpen bij het verminderen van de maandelijkse afbetaling, zodat onze klanten betaalbare aflossingsopties hebben en ruimte hebben om te ademen als het aan het einde van de maand aankomt.

    Onze diensten omvatten het volgende:

    * Voertuigfinanciering
    *Persoonlijke lening
    * Schuldconsolidatielening
    * Zakelijke lening
    * Herfinanciering lening
    * Huislening
    * Hypothecaire leningen, enz.

    Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Verliest u 's nachts slaap terwijl u zich zorgen maakt hoe u een legitieme leningverstrekker kunt krijgen? we kunnen helpen met een lage rente van 4%. Wij zijn geloofwaardig en details zijn strikt vertrouwelijk.

    Opmerking: geïnteresseerde personen moeten een bericht naar ons sturen via: Howardfinancial.dwn@gmail.com voor informatie over hoe u vandaag een lening kunt krijgen.

    Beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo!

    Heeft u een dringende lening nodig? Heeft u persoonlijke of zakelijke leningen nodig? Wij zijn een gerenommeerde financiële instelling die u kan helpen bij het verminderen van de maandelijkse afbetaling, zodat onze klanten betaalbare aflossingsopties hebben en ruimte hebben om te ademen als het aan het einde van de maand aankomt.

    Onze diensten omvatten het volgende:

    * Voertuigfinanciering
    *Persoonlijke lening
    * Schuldconsolidatielening
    * Zakelijke lening
    * Herfinanciering lening
    * Huislening
    * Hypothecaire leningen, enz.

    Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Verliest u 's nachts slaap terwijl u zich zorgen maakt hoe u een legitieme leningverstrekker kunt krijgen? we kunnen helpen met een lage rente van 4%. Wij zijn geloofwaardig en details zijn strikt vertrouwelijk.

    Opmerking: geïnteresseerde personen moeten een bericht naar ons sturen via: Howardfinancial.dwn@gmail.com voor informatie over hoe u vandaag een lening kunt krijgen.

    Beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch blijft geen hypotheek de beste hypotheek helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik woon in de VS, Florida en ben vandaag een gelukkige vrouw? Ik heb mezelf verteld dat elke leningverstrekker die mijn leven en dat van mijn familie kan veranderen, ik elke persoon die een lening zoekt naar hen zal doorverwijzen. Als u een lening nodig hebt en u bent 100% zeker dat u de lening terugbetaalt, neem dan contact met hen op en vertel hen dat mevrouw Karin Sabine u naar hen heeft doorverwezen. sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In één woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al in mijn account staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt meestal een lange, langdurige en intimiderende klus gemaakt in een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Loans niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als u een dringende lening nodig heeft, kunt u ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo allemaal, dit is Mark Milley. Ik ben zo blij om terug te keren naar dit geweldige forum om getuige te zijn van de hulp die ik van Williams David heb gekregen. Ik had een lening van een ander hard nodig om vrij te zijn van schulden en financiële banden die mijn ex-vrouw me had opgelegd. Het was erg slecht om hulp te zoeken bij vrienden, familie en zelfs mijn bank, maar men kon me helpen omdat mijn credit score erg slecht was. Dus ik was op mijn computer aan het bladeren en zag enkele getuigenissen van mensen die David William hielp met een lening, en toen besloot ik contact met hem op te nemen via zijn e-mail {Personalloanesay@gmail.com}, waarna ik een e-mail van hem ontving en hem de beste vraag stelde over mijn rol Tot mijn grote verbazing hebben ze de door mij gevraagde lening op mijn rekening gestort en nu ben ik erg blij mijn schuld af te betalen en ik ben ook een bedrijf begonnen met het resterende bedrag om voor mezelf en mijn gezin te zorgen. Als u een lening nodig heeft, neem dan contact op met de beste geldschieter aller tijden en neem contact met hem op via WhatsApp-informatie + 2348165313028, of u kunt contact opnemen met David Williams via zijn e-mail: Personalloanesay@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeft u een snelle lening nodig om uw rekeningen te betalen of een bedrijf te starten. wij bieden een snelle lening tegen een betaalbare rente van 2%. Neem contact met ons op voor uw directe lening. lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeft u een snelle lening nodig om uw rekeningen te betalen of een bedrijf te starten. wij bieden een snelle lening tegen een betaalbare rente van 2%. Neem contact met ons op voor uw directe lening. lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Snelle lening in minder dan 24 uur. We informeren het grote publiek dat we een lening aanbieden van € 2000 tot € 50 miljoen euro met een rentepercentage van 3%. gegarandeerd, getest en betrouwbaar, onmiddellijke beslissing van een directe geldschieter. Betaaldagleningen of leningen op afbetaling zonder harde kredietcontrole. Bezoek ons vandaag nog!
    E-mail ( bailiegiffordmoney@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo kijker

    Wij zijn professionele handelaren die wekelijks verdienen aan forex en binair voor investeerders, we zullen u graag alles vertellen over ons investeringsplatform waar u al vanaf $ 200 geld kunt investeren en wekelijks $ 2000 kunt verdienen, veel mensen hebben geprofiteerd van deze investering aanbieding voor en tijdens dit convid-19-virus, als u door dit coronavirus in financiële moeilijkheden verkeert en u hulp nodig heeft bij het betalen van rekeningen, kies dan gewoon een geschikt investeringsplan voor uzelf en begin wekelijks winst te maken als u geïnteresseerd bent, kunt u nu contact met mij opnemen via dit nummer +1 (502) 2064419

    $ 200 om in 7 dagen $ 2.000 te verdienen
    $ 300 om in 7 dagen $ 3.000 te verdienen
    $ 500 om in 7 dagen $ 5.000 te verdienen
    $ 1000 om in 7 dagen $ 10.000 te verdienen
    $ 5000 om in 7 dagen $ 50.000 te verdienen

    Om nu met uw investering te beginnen, e-mail: tradewithcarlos2156@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo kijker

    Wij zijn professionele handelaren die wekelijks verdienen aan forex en binair voor investeerders, we zullen u graag alles vertellen over ons investeringsplatform waar u al vanaf $ 200 geld kunt investeren en wekelijks $ 2000 kunt verdienen, veel mensen hebben geprofiteerd van deze investering aanbieding voor en tijdens dit convid-19-virus, als u door dit coronavirus in financiële moeilijkheden gaat en u hulp nodig hebt bij het betalen van rekeningen, kies dan gewoon een geschikt investeringsplan voor uzelf en begin wekelijks winst te maken

    $ 200 om in 7 dagen $ 2.000 te verdienen
    $ 300 om in 7 dagen $ 3.000 te verdienen
    $ 500 om in 7 dagen $ 5.000 te verdienen
    $ 1000 om in 7 dagen $ 10.000 te verdienen
    $ 5000 om in 7 dagen $ 50.000 te verdienen

    Om nu met uw investering te beginnen
    WhatsApp: +15022064419 of stuur een e-mail naar tradewithcarlos2156@gmail.com
    je kunt ook met ons meedoen op ons telegramkanaal https://t.me/joinchat/AAAAAEn2tUePbck3dMZ6Og

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben je een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om een eigen bedrijf te starten? Moet u hun schulden aflossen of uw rekeningen afbetalen of een mooi bedrijf beginnen? Heeft u een lage kredietscore en zult u het moeilijk vinden om een kapitaallening te krijgen van lokale banken / andere financiële instellingen? Je hebt één lening of financiering nodig om welke reden dan ook, zoals: e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Snel zakelijk lenen of rekeningen betalen tegen 3% rente? Wij bieden zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studielening, schuldconsolidatielening e.t.c. ongeacht uw kredietscore. We zijn gegarandeerd in het verstrekken van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met een maximale looptijd van 1 tot 30 jaar, varieert onze lening van 2.000 euro (tweeduizend euro) tot $ 50.000.000,00. (Vijftig miljoen euro). We lenen ook in USA DOLLARS, EURO en PONDEN! Neem voor meer informatie contact met ons op via deze e-mail: (robertokennety@gmail.com), of WhatsApp: +1(518)219-0838

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeft u een legitieme, eerlijke, gerenommeerde en snelle lening nodig? Ik kan u helpen met een 100% garantielening, ik bied zakelijke en individuele leningen aan, bovendien financieren we allerlei soorten projecten. Neem voor meer informatie contact met ons op via: robertokennety@gmail.com of Whatsapp +1(518)219-0838

    BeantwoordenVerwijderen


  22. IK WIL DE HEER LEROY BEDANKT VOOR HET GEVEN VAN MIJ EEN LENING IK HEB MEERDERE KEER OPLOSSEN IN EEN PROBEER EEN ONLINE LENING TE KRIJGEN TOT IK DIAMANTLENINGEN VOND OM MIJ EEN LENING TE GEVEN VAN 43000 EUR ZONDER ENIGE VOORUITBETALING ALS U VANDAAG EEN DRINGEND LENING NODIG HEBT: diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil Karin Sabine leningen voor mij een lening van € 40.000,00 euro waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  24. IK WIL DE HEER LEROY WAARDEREN VOOR MIJ EEN LENING GEGEVEN IK BEN VELE KEER OPLOSSEN OM EEN ONLINE LENING TE KRIJGEN TOTDAT IK DIAMANTLENINGEN VOND OM MIJ EEN LENING TE GEVEN VAN 43000EUR ZONDER ENIGE VOORBETALING ALS U VANDAAG ELKAAR EEN DRINGEND LENING NODIG HEBT: diamondloans24@yahoo.com whatsapp +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  25. GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie:whatsapp-nummer: +19292227023 drbenjaminfinance@gmail.com

    Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

    Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 40.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heeft u een dringende lening nodig om een bedrijf te starten, of heeft u een lening nodig om te herfinancieren, heeft u een lening nodig om schulden af te betalen? Heeft u een lening nodig om een auto of huis te kopen? Zo ja, maak je geen zorgen meer, wij bieden alle soorten leningen tegen een betaalbare rente zonder kredietwaardigheidscontrole !!! neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: sabinhelps@gmail.com whatsapp op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 60.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen

  30. Geen leningen vooraf voor iedereen. Meld u nu aan Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf te starten Bent u een zakenman of -vrouw? Zit je in een financiële puinhoop of heb je geld nodig om een ​​eigen bedrijf te starten. solliciteer bij ons en laat uw lening goedkeuren en naar u overmaken, neem contact met mij op via e-mail: leofinanciallink@mail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heeft u een kerstlening, zakelijke lening nodig of wilt u uw woning herfinancieren vanaf 2% rente met minimaal 1 tot 20 jaar aflossing, neem dan vandaag nog contact met ons op via: directcredit74@gmail.com of WhatsApp nummer: +1 (504 ) 603-3666

    BeantwoordenVerwijderen
  32. In een woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt van wat meestal een lang, langgerekt en intimiderend karwei is, een heel plezierige en gestroomlijnde ervaring gemaakt. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best gaaf! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. DIRECTE BETAALBARE PERSOONLIJKE / ZAKELIJK / HUIS / INVESTERINGSLENING AANBIEDING ZONDER KOSTEN / STRESS NEEM VANDAAG VIA Whatsapp +19292227023 E-mail drbenjaminfinance@gmail.com

    Wij zijn financiële adviseurs die betrouwbare leningen verstrekken aan particulieren en financiering verstrekken voor het opstarten van bedrijven, woningen en projecten. Ben je het zoeken naar leningen beu of zit je in een financiële puinhoop. Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om leningen te krijgen van banken en andere financiële instellingen? Maak u dan geen zorgen meer, want wij zijn de oplossing voor uw financiële tegenslagen. we bieden alle soorten leningen aan, variërend van $ 5.000,00 tot $ 533.000.000,00USD met een lage rente van 2% en een looptijd van 1 tot 35 jaar om de lening veilig en ongedekt terug te betalen. Verliest u 's nachts slaap en maakt u zich zorgen over hoe u een Legit Loan Lender kunt krijgen? Neem contact met ons op via Whatsapp +19292227023 E-mail drbenjaminfinance@gmail.com

    Deel dit om nu een ziel te helpen, bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Goedendag, ik ben zo blij nu want ik heb vandaag mijn lening van € 89.000 gekregen van dit goede bedrijf, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp : +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het feit dat hij me een lening heeft gegeven. ik ben verschillende keren opgelicht in een poging om een ​​lening te krijgen totdat ik dalton bedoelde die me een lening gaf ter waarde van 43000 euro. als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Dalton en voorkom dat je wordt opgelicht e-mail: diamondloans24@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo dames en heren, heeft u financiële hulp nodig? Ik ben Max Bent. Ik ben een geldverstrekker en ook een financieel adviseur.

    Heeft u dringend een lening nodig om uw schulden af te lossen of heeft u een eigen vermogenlening nodig om uw bedrijf te verbeteren? Bent u afgewezen door banken en andere financiële instellingen? Heeft u een leningconsolidatie of hypotheek nodig? Zoek niet meer, want we zijn hier om al uw financiële problemen tot het verleden te maken. Neem contact met ons op via e-mail:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Dit zijn hypotheken van Ocean Finance. Wij bieden geïnteresseerden leningen aan tegen een redelijke rente van 2%. Het bereik varieert van 5.000,00 euro tot maximaal 100.000.000,00 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik wil dit medium gebruiken om alle leningzoekers erop te wijzen dat ze heel voorzichtig moeten zijn, omdat er overal oplichting is. Enkele maanden geleden was ik financieel gespannen en vanwege mijn wanhoop werd ik opgelicht door verschillende online geldschieters. Ik had bijna de hoop verloren tot een vriend van me me verwees naar een zeer betrouwbare geldschieter genaamd Karin Sabine, die me zonder enige stress een ongedekte lening van 10.000,00 euro onder 24 uur leende. Als je een lening nodig hebt, neem dan nu contact met hen op via e-mail: sabinhelps@gmail.com of WhatsApp +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo, vandaag ben ik super blij. Ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening hadden gekregen van LAPO M-F, dus ik solliciteerde op basis van populaire aanbevelingen en nog maar een paar uur geleden bevestigde ik een geleend bedrag van 10.500 euro op mijn rekening. Dit is geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo allemaal, u bent op zoek naar een professionele binaire, forex- en Bitcoin-makelaar / -manager die u zal begeleiden en helpen bij het beheren van uw transactie en u zal helpen om binnen zeven dagen zinvolle winsten te maken, neem nu contact op met TD Ameritrade voor uw investeringsplan. om uw verloren investering in bitcoin / binair terug te krijgen Neem nu contact met hem op via whatsaap (+12166263236) of neem contact met hem op via zijn e-mailadres: (tdameritrade077@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Goede dag,

    Ik ben een student en ik moest mijn collegegeld betalen, ik probeerde een persoonlijke lening te zoeken, maar zonder succes totdat een goede vriend van me me voorstelde aan een geldschieter die haar hielp bij het inzamelen van geld voor een bedrijf.

    Ik nam contact op met de heer Henri Martin voor een leningaanvraag van 8.000 euro en tot mijn grootste verbazing kreeg ik vandaag een lening.

    Ik ben erg opgewonden en ik wil iedereen die geïnteresseerd is in het verkrijgen van een lening aansporen om vriendelijk contact op te nemen met de heer Henri Martin via zijn e-mailadres voor een leningaanvraag: henrimartin227@gmail.com

    De heer Henri Martin biedt alle soorten leningen aan en ze zijn de beste in het verstrekken van leningen. E-mail de heer Henri Martin vandaag voor een lening.

    Bedankt
    Meneer Henri Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Am Marian Edens Uit Nederland Ik ben vandaag een gelukkige vrouw omdat ik Robert Loans vertrouwde die me hielp toen ik echt hulp nodig had. Ik had nooit gedacht dat er nog zo'n leningbedrijf was totdat ik Robert Loans probeerde en mijn € 15.500 was gestort op mijn rekening zal ik iedereen die een lening nodig heeft adviseren contact op te nemen met Robert Financial Loans. Hij is bereid u te helpen met elk bedrag dat u nodig heeft. Neem contact op met de heer Robert Financial Loans voor directe leningen voor u allemaal hier in Nederland/België E-mail: robert_loans12@yahoo. com of WhatsApp +14086140680

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Goede dag, ik ben nu zo blij omdat ik vandaag mijn lening van € 29.000 heb gekregen van dit goede bedrijf LAPO na verschillende oplichting van verschillende cheaters, je kunt ook contact met hen opnemen als je een snelle lening nodig hebt, neem nu contact met hen op via deze e-mail: lapofunding960@gmail .com

    BeantwoordenVerwijderen

  45. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $10,050 USD every week, for six months!

    See how it works
    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...
    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address:: besthackersworld58@gmail.com or whats-app +1(323)-723-2568

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $2,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.
    Here is our price lists for the ATM CARDS:
    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD
    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address::besthackersworld58@gmail.com or whats-app +1(323)-723-2568

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo allemaal, mijn naam is Bensonn, ik kom uit Duitsland, Stuttgart City, ik ben hier om te getuigen over hoe ik een lening kreeg van GEORGE WILLIAMS LOAN FIRM nadat ik twee keer heb ingediend bij verschillende schuldeisers die beweren hier een lener te zijn, dit forum, ik dacht dat hun lening echt was en werd toegepast, maar ze gaven me nooit een lening totdat een vriend van mij me voorstelde aan de kredietmaatschappij GEORGE WILLIAMS, die beloofde me te helpen met een lening naar mijn wens en dat ook echt deed, zoals beloofd zonder enige vorm van uitstel, ik had twijfels, maar ik heb nooit misbruik gemaakt van het geloof. Ik had nooit gedacht dat er nog betrouwbare kredietnemers waren totdat ik GEORGE WILLIAMS ontmoette, die me echt hielp met krediet en mijn leven ten goede veranderde. Ik weet dat er nog steeds veel goede kredietverstrekkers zijn, maar ik zou je aanraden om het kredietbedrijf GEORGE WILLIAMS te proberen, zijn zorgzaam en begripvol. u weet niet of u een noodlening nodig heeft of financiering wilt voor uw projecten, dus aarzel niet om contact op te nemen met de heer GEORGE WILLIAMS,  Loan Company, zijn e-mailadres is ?(georgewilliamsloanfirm333@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo allemaal, ik ben mevrouw Ann, ik ben momenteel een getrouwde man met twee kinderen en ik zat in augustus 2021 in een financiële situatie en ik moest mijn rekeningen voor de medicatie van mijn zoon herfinancieren en betalen. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende kredietverstrekkers, zowel particulier als zakelijk, maar nooit met succes, en de meeste banken weigerden mijn krediet. Maar zoals God het zou hebben, werd ik voorgesteld aan een Man van God, een particuliere kredietverstrekker door een vriend genaamd Mr.peter en ik kreeg een lening voor een bedrag van 60.000 euro en vandaag ben ik een bedrijfseigenaar en het gaat goed met mijn kinderen momenteel. Dus beste, als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het verkrijgen van een lening met een lage rente van 2% en betere aflossingsplannen en schema, neem dan contact op met Mr.peterhelps, hij weet niet dat ik dit doe, maar ben nu zo blij en ik besloot om mensen meer over hem te laten weten, hij biedt allerlei soorten leningen aan zowel individuen als bedrijven en ik wil ook dat God hem meer zegent. U kunt contact opnemen met zijn bedrijf via deze e-mail: peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo, Heeft u een noodlening nodig om in uw financiële behoeften te voorzien? We bieden leningen van 2.000,00 tot 100.000.000,00, we zijn betrouwbaar, krachtig, snel en dynamisch, zonder kredietcontrole en we bieden een 100% garantie voor buitenlandse leningen tijdens de periode van deze overdracht. We hebben ook een lening verstrekt in de gehele valuta met 2% rente voor alle leningen en zonder vooruitbetalingen .... Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op via deze e-mail. Neem bij interesse contact met ons op via: {jameskelvine28@gmail.com} en u zult volledig tevreden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo, ik ben erg opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com, en toen besloot ik me te registreren op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden heb ik bij elkaar 10.000 euro bevestigd die ik van mijn bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag te sturen via e-mail sabinhelps@gmail.com of whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hello guys, I just want to recommend good loan company where I got a quick loan of $46,000.00 via their email where I was looking for Loan to pay my bills/debts and move on with life then a friend gave me this company details which I contacted through this Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heeft u financiële hulp van welke aard dan ook nodig? Persoonlijk geld? Zakelijk geld? Hypotheek geld? Bedrijfsgeld? Landbouw- en projectfinanciering? Wij geven geld uit tegen 2% rente! Contactpersoon: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende geldaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hallo allemaal, ben ik vandaag een gelukkig man? Ik vertelde mezelf dat elke leningverstrekker die mijn leven en dat van mijn gezin zou kunnen veranderen, ik elke persoon die op zoek is naar een lening naar hen zal verwijzen. Als u een lening nodig heeft en u bent er 100% zeker van dat u de lening zult terugbetalen, neem dan contact met hen op. Zij zijn Italië en helpen leningzoekers met eenvoudige stappen een lening te krijgen, vertel de leningagenten dat ik u naar hen heb doorverwezen. contact Via mail (servicepersoonlijke.aanbieding@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Deze post is vooral bedoeld voor iedereen die een specifieke lening nodig heeft om zijn leven weer op te bouwen. U bent op zoek naar een lening om uw bedrijf of project te vernieuwen of om een ​​appartement te kopen, maar u mag niet bij een bank werken of de bank heeft uw legitimatie geweigerd. Ik ben een commerciële bankassistent, we kunnen u een lening geven. Wij bieden leningen tussen 3.000 euro en 500.000 euro met een rentepercentage van 2% terugbetalingsperiode van 12 maanden tot 10 jaar, we staan ​​klaar om u leningen te verstrekken aan gekwalificeerde mensen, maar we moeten eerlijke, eerlijke mensen zijn. als u om andere redenen geld nodig heeft, neem dan voor meer informatie contact met ons op via infomichealfinanceltd@gmail.com of WhatsAPP: +14699724809. We staan ​​klaar om onze klant tevreden te stellen binnen maximaal 48 uur nadat we het aanvraagdossier hebben ontvangen. bedankt commercezbank

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ben je het zoeken naar leningen en hypotheken beu, of word je constant afgewezen door banken en andere financiële instellingen of een microfinancieringsregeling. Hiermee willen wij u informeren met 100% garantie dat wij leningen van elk bedrag aanbieden tegen een rentepercentage van 2% per maand. Wij verstrekken LENINGEN voor bedrijfsontwikkeling. concurrentievoordeel/bedrijfsuitbreiding. Zorg ervoor dat we gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch zijn. en deelnemende financier voor onroerend goed en elke vorm van zakelijke financiering, wij verstrekken langlopende leningen voor maximaal twee tot vijftig jaar en alle rentetarieven en berekenen en maken jaarlijkse betaling mogelijk E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com.

    Wij bieden de volgende soorten leningen aan en nog veel meer;

    * Persoonlijke leningen (lening zonder onderpand)
    * Zakelijke leningen (onbeveiligde lening)
    * Consolidatielening
    * Combinatielening
    * Verbouwing

    Om contact op te nemen voor het zoeken naar een lening, antwoordt u met uw e-mail-ID, zodat ik u meer kan sturen ter goedkeuring
    Bedankt, neem contact met ons op via e-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com
    bel of WhatsApp: +393512114999

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Annuïteitenhypotheek zelf berekenen: extra aflossingen en rentewijziging

Gisteren schreef ik al hoe je zelf met excel kunt je annuïteitenhypotheek kan berekenen. Daarin schreef ik ook dat ik vandaag nog verder zou gaan met het toevoegen van extra aflossingen en laten zien hoe je een renteverandering kan toevoegen. Voordat ik begin heb ik uitgevonden hoe ik het bestand beschikbaar kan maken voor iedereen. Via deze link moet het bestand te downloaden zijn. Extra aflossingen Waar waren we gebleven? We hadden voor 360 maanden berekend wat de rente en de aflossing was en kwamen ook mooi op 0 euro uit aan het eind van de looptijd. Ons maandbedrag was €954,83. De eerste regels van de berekening zagen er als volgt uit. Om nu de extra aflossingen mogelijk te maken gaan we eerst een kolom voegen tussen de kolom aflossing en de kolom hpotheek na aflossing. Dat doe je door bovenaan op de "F" te klikken met je linker muisknop en daarna met je rechter muisknop. Uit het menuutje dat dan tevoorschijn komt kies je invoegen. In cel F6 (kolom F is nu d

Lagere maandlasten of de hypotheek inkorten?

Naar aanleiding van een opmerking op ons blog over de eerste aflossing van het jaar van In 10 jaar FO (of Simpelrijkleven) zijn we nogmaals gaan nadenken over aflossen op de annuïtaire hypotheek. Ze schreef daar zelf ook een mooie blog over. We kunnen in plaats van het verlagen van onze maandlasten na een extra aflossing ook kiezen voor looptijdverkorting. Daarmee hou je het maandbedrag dat je betaalt (nagenoeg) gelijk na een extra aflossing, maar wordt het aantal resterende termijnen aangepast. Omdat je minder rente betaalt blijft er per maand meer over om regulier af te lossen. Wij hebben daar dus de afgelopen week ook eens naar gekeken. We kwamen tot zaken die we moesten of wilden uitzoeken voordat we er een besluit over konden nemen: Laten de hypotheekvoorwaarden het toe? Vinden we onze huidige maandlasten al laag genoeg? Hoeveel tijd winnen we er nou echt mee? Op die eerste twee vragen konden we snel antwoord vinden. De hypotheekvoorwaarden laten looptijdverkortin

Hypotheekweg is weg

Na een tijdje dubbele berichten met een link naar ons nieuwe blog te hebben geschreven, trekken we nu echt de stekker uit dit blog.  We gaan nu volledig verder op www.financieelvrijer.nl .  We hopen jullie daar allemaal ook weer te zien....