Doorgaan naar hoofdcontent

Online inkomsten: Eerste aanvraag Recyclix

Vanmorgen had ik €20 bij elkaar "verdiend" bij Recyclix. Dat is het minimumbedrag om uit te laten betalen. Ik heb gelijk een uitbetaling aangevraagd. Als deze uitbetaling daadwerkelijk op mijn rekening wordt gestort, heb ik geen eigen geld meer in Recyclix zitten, en is elke bij elkaar gespaarde uitbetaling daarna pure winst.

Ik weet dat een aantal van mijn lezers grote twijfels hebben bij Recyclix, en dat snap ik ook best wel. Ik moet eerst ook nog zien dat het bedrag op mijn rekening wordt gestort moet ik eerlijk bekennen. Ook al hoor en lees ik veel positieve verhalen erover.

Als het bedrag op mijn rekening is gestort, zal ik bij recyclix weer langzaam de gemaakte winst gaan herinvesteren om uiteindelijk op een hoeveelheid afval uit te komen dat ik elke 5 weken €20 kan laten uitbetalen. Dat zal nog wel even duren, aangezien ik nog niet op de helft van dat bedrag zit.

Ik zal binnenkort, ik hoop binnen een week, berichten als het geld gestort is, en ook als het niet het geval is.

Hoe loopt het met jullie online inkomsten?

Reacties

  1. Ik zie regelmatig advertenties voor online surveys maar ik heb het nog nooit geprobeerd. Ik ben altijd bang dat het te goed is om waar te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voorzie geen probleem met de uitbetaling. Zolang er mensen nieuw geld in blijven stoppen kan zo'n draaien zoals beloofd. Pas als die stroom ophoud wordt spontaan de stekker eruit getrokken. Dat kan even duren.

    Laten we hopen dat de pessimisten onder ons ongelijk hebben. Maar ik kan niet geloven dat een bedrijf met dergelijke rendementen zo'n omzichtige manier van financiering nodig zou zijn. Die zou gewoon bij een groot investeerder/bank aankloppen en na aflossing alle winst in eigen zak steken ipv meert duizenden mensen delen. Daarom geloof ik niet dat dit een echt rendement makend bedrijf is.

    Marslanden je er vroeg bij bent kun je natuurlijk wel rendement maken. Dat blijft een feit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mee eens, ik kan het zelf niet duidelijker verwoorden:-)

      Verwijderen
    2. Ik snap jullie scepsis, daarom ben ik blij dat ik straks mijn geïnvesteerde 20 euro eruit heb. Dan zal ik er in ieder geval geen verlies meer op lijden..

      Verwijderen
    3. Jij niet ;)... Is niet geen aanval!, maar het zou mij persoonlijk wel dwars zitten als ik wist waar mijn "rendement" vandaan is gekomen als het achteraf wel fout blijkt. Dat terzijde verschilt het eigenlijk niet heel veel van de beursvloer tegenwoordig. Dat likt ook steeds meer op het zakkenkloppen van de onwetenden, en dat is wel legaal :P

      Verwijderen
  3. Antwoord o je vraag is ook zo vriendelijk ;P.

    Mijn inkomsten zijn traag. Dat komt doordat ik eigenlijk geen risico's neem, geen grote dingen. En de laatste tijd te weinig tijd voor vragenlijsten. Ik ben bij Euroclix aan het sparen naar de 10.000 punten en ik denk dat ik mij daarna afmeld. Wordt gek van de hoeveelheid mail.

    Uiteindelijk vind ik dat online geld verdienen veel werk voor weinig opbrengst. (Jeetje wat klink ik verwend) :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij euroclix ben ik ook gestopt met mails klikken en elke dag onderzoeken proberen te doen. Dat koste uiteindelijk meer tijd dan dat het opleverde in vergelijking met mijn aandeel van reviews bij Klezzer. Daar kan ik nu passief 3,5 euro pw ontvangen. Als je weer wat actief wordt door en review van een half uur a uur per week bij te dragen kan dat snel wel 5 a 6 euro opleveren. Dat is een veel snellere inkomstenbron.

      Afgelopen week heeft vriendenkorting van qurrent mij plots veel uitbetaald 5 x 25 euro. Met terugwerkende kracht bleken toch veel mensen weer via mijn 'referral' link zich hebben aangemeld.

      Uiteindelijk moet je met passief inkomen kijken wat het je ook aan energiekost.

      Verwijderen
  4. haha, komt goed met die uitbetaling, no worries. In ieder geval van harte gefeliciteerd met het veilig terug halen van je investering. Inmiddels ben ik al 7 maanden verder en wijzer. En met mijn passief inkomen van vriendenkorting van qurrent, klezzer en euroclix investeer ik toch weer meer om snel aan meer dan 2500kg te komen en mijn doel ook bijgesteld heb om naar de 5000 kg te gaan. Dat is de hoogte waar je per 5 wkn 140 euro er uit kan halen.

    Naarmate je er meer meer werkt je zoveel mogelijkheden hebt om 'smart' te investeren. En ook het besef dat elke euro die ik nu op mijn spaarrekening zet (potje Online inkomsten) daar onnodig laat zitten met een 0,4% terwijl dit snel investeren in Recyclix me 14% over 5wkn oplevert die je snel tot je beschikking kan krijgen vanaf 20 euro.

    Ik zal er ook nog over bloggen binnenkort hoe het mij allemaal vergaat, maar ik ziet het toch steeds meer als een interactieve spaarmethode.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Annuïteitenhypotheek zelf berekenen: extra aflossingen en rentewijziging

Gisteren schreef ik al hoe je zelf met excel kunt je annuïteitenhypotheek kan berekenen. Daarin schreef ik ook dat ik vandaag nog verder zou gaan met het toevoegen van extra aflossingen en laten zien hoe je een renteverandering kan toevoegen. Voordat ik begin heb ik uitgevonden hoe ik het bestand beschikbaar kan maken voor iedereen. Via deze link moet het bestand te downloaden zijn. Extra aflossingen Waar waren we gebleven? We hadden voor 360 maanden berekend wat de rente en de aflossing was en kwamen ook mooi op 0 euro uit aan het eind van de looptijd. Ons maandbedrag was €954,83. De eerste regels van de berekening zagen er als volgt uit. Om nu de extra aflossingen mogelijk te maken gaan we eerst een kolom voegen tussen de kolom aflossing en de kolom hpotheek na aflossing. Dat doe je door bovenaan op de "F" te klikken met je linker muisknop en daarna met je rechter muisknop. Uit het menuutje dat dan tevoorschijn komt kies je invoegen. In cel F6 (kolom F is nu d

Lagere maandlasten of de hypotheek inkorten?

Naar aanleiding van een opmerking op ons blog over de eerste aflossing van het jaar van In 10 jaar FO (of Simpelrijkleven) zijn we nogmaals gaan nadenken over aflossen op de annuïtaire hypotheek. Ze schreef daar zelf ook een mooie blog over. We kunnen in plaats van het verlagen van onze maandlasten na een extra aflossing ook kiezen voor looptijdverkorting. Daarmee hou je het maandbedrag dat je betaalt (nagenoeg) gelijk na een extra aflossing, maar wordt het aantal resterende termijnen aangepast. Omdat je minder rente betaalt blijft er per maand meer over om regulier af te lossen. Wij hebben daar dus de afgelopen week ook eens naar gekeken. We kwamen tot zaken die we moesten of wilden uitzoeken voordat we er een besluit over konden nemen: Laten de hypotheekvoorwaarden het toe? Vinden we onze huidige maandlasten al laag genoeg? Hoeveel tijd winnen we er nou echt mee? Op die eerste twee vragen konden we snel antwoord vinden. De hypotheekvoorwaarden laten looptijdverkortin

Hypotheekweg is weg

Na een tijdje dubbele berichten met een link naar ons nieuwe blog te hebben geschreven, trekken we nu echt de stekker uit dit blog.  We gaan nu volledig verder op www.financieelvrijer.nl .  We hopen jullie daar allemaal ook weer te zien....