dinsdag 19 april 2016

Give away: 2 boeken van Gerhard Hormann

Afgelopen maandag behaalde onze blog de mijlpaal van 25.000 pageviews. Ik sta er versteld over dat we dat in 3,5 maanden gehaald hebben. Het gaat niet snel, maar langzaam stijgt het gemiddelde aantal bezoekers per dag. Bijna elke dag zitten we nu boven de 300 pageviews, en dat voor een simpel blogje over het aflossen van onze hypotheek.

In februari won ik via de blog in 10 jaar fo het boek Hypotheekvrij van Gerhard Hormann. Een andere lezer van de blog, Teun Fritske, won bij dezelfde actie het boel "Het plakbandpensioen". We hebben na het lezen van de boeken elkaar het andere boek gestuurd en die ook gelezen. Teun heeft mij later hypotheekvrij! weer teruggestuurd, zodat ik beide boeken zou kunnen weggeven.

En ik vind 25.000 pageviews wel een mooie gelegenheid om deze boeken dus weg te geven...




Dus bij deze, als je Hypotheekvrij! of Het plakbandpensioen nog niet gelezen hebt en deze graag wil lezen, geef je dan op bij de reacties en geef aan in welk boek je geïnteresseerd bent. Komende zaterdag maak ik de winnaars bekend..





12 opmerkingen:

  1. Heel graag Hypotheekvrij! Ben heel benieuwd naar alle tips&tricks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het plakbandpensioen Zou ik toch graag eens lezen
    Hypotheekvrij heb ik reeds in mijn bezit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou erg graag het plakbandpensioen lezen. In het kader van consuminderen, niet kopen maar winnen. En de bibliotheek heeft 'm nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het plakbandpensioen
    staat nog op mijn te lezen lijstje , dus daar wil ik graag voor meeloten.

    mvg monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het plakbandpensioen! Daar ben ik best heel erg nieusgierig naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke actie! Ik heb inmiddels alle boeken van Gerhard gelezen, met uitzondering van Het Plakbandpensioen. Je mag mij voor deze titel op jouw lijstje zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel erg geïnteresseerd in het boek Hypotheekvrij en zou deze graag lezen. Vorig jaar voorzichtig begonnen met aflossen en volg nu jullie blog en die van Gerhard.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Destijds heb ik ook meegedaan aan de verloting van het boek Het Plakbandpensioen.

    Ik heb tot nu toe alle (bespaar)boeken van Gerhard (hij heeft ook romans geschreven) via de bieb gelezen.

    Na alle reacties op en verhalen (ook via Gerhards blog) over Het Plakbandpensioen ben ik erg benieuwd geworden naar het boek.

    N.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk! En uiteraard spaarzaam 😆... ik doe graag mee voor het plskbandpensioen! Je kan niet vroeg genoeg beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dan doen wij graag mee voor het plakbandpensioen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke actie! Ik doe graag mee voor hypotheekvrij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nicky, je hebt gewonnen, maar nog niet gereageerd. Wil je het boek nog hebben laat dan uiterlijk vrijdag 29 april wat weten, anders kies ik een andere winnaar..

      Verwijderen