zaterdag 23 april 2016

Give away: And the winners are:

Vandaag maak ik de winnaars bekend van de give away van de boeken Hypotheekvrij! en Het plakbandpensioen van Gerhard Hormann.

In totaal waren er drie aanmeldingen voor hyppotheekvrij! en maar liefst 8 voor het plakbandpensioen.

Ik heb excel voor notaris laten spelen en 2 winnaars laten uitkiezen...

(tromgeroffel)

Het hypotheekvrij! is gewonnen door Nicky en het plakbandpensioen door Fleur.

Van harte gefeliciteerd en alvast veel leesplezier gewenst...

Als jullie je adresgegevens zo mailen naar hypotheekweg@gmail.com dan zal ik de boeken zo snel mogelijk opsturen..


5 opmerkingen:

  1. Nicky en Fleur, van harte gefeliciteerd. En veel leesplezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte!
    Maar wie wint nou welke ? ;) staat 2x plakbandpensioen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel scherp, dankjewel. Ik heb het aangepast :)

      Verwijderen
  3. Oooh wat fijn!!!!! Super bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hypotheekweg, een beetje een late reactie excuses maar bedankt voor het boek! Ik stuur een mail

    BeantwoordenVerwijderen